Гравиране на китара Gibson LP
3 posters
Страница 1 от 1
Гравиране на китара Gibson LP
Една от най интересните поръчки които съм имал
Тунинг "тип Zemaitis " , на електр. китара Gibson (Les Paul studio)
Металогравюрата е инспирирана и е в стил Danny O'Brien, гравьорът на елитните Zemaitis модели
голяма снимка (2000px) :
click to enlarge
работни снимки :
Прледи - след :
Предвижда се на по-късен етап грубите Филипс винтове да се подменят с винтове с единичен жлеб лещовидна глава
This was
Тунинг "тип Zemaitis " , на електр. китара Gibson (Les Paul studio)
Металогравюрата е инспирирана и е в стил Danny O'Brien, гравьорът на елитните Zemaitis модели
голяма снимка (2000px) :
click to enlarge
работни снимки :
Прледи - след :
Предвижда се на по-късен етап грубите Филипс винтове да се подменят с винтове с единичен жлеб лещовидна глава
This was
Re: Гравиране на китара Gibson LP
Китарата е станала чудесна. Радвам се, че имах честта и удоволствието да се докосна до нея. Поздравления Евгени!
Re: Гравиране на китара Gibson LP
Отново висш пилотаж както се очаква от теб. Станала е умопомрачителна, представям си я как е на живо като знам че снимката не предава цялата красота. И веднага да да ни обясниш рецептата със съндъчето.
Re: Гравиране на китара Gibson LP
Трябваше да взема отпечатък на релефа на китарата, и на него да изкова лицевия панел. Идеята е да се пази китарата. Взех един кит, дето е здрав много, но при проба се оказа че сместа загрява притеснително. Това което в края на краищата ползвах беше смес от гипс и С200 1:1 .anmarinov написа:... И веднага да да ни обясниш рецептата със съндъчето. ...
Имаше и немалко довършване на формата на ръка. Както се казва - "Не насилвай нещата, грабни по-големия чук"
В това всъщност е моята гордост, че успях да повторя цигулковидния профил без да ми избягат базовите отвори и без драскотина по китарата. Оригиналните Zemaitis панели са равни и там задачата е къде по-лесна и удобна. Всъщтност чичко Гугъл не ми показа нито един изтумбен лицев метален панел, така че може да се каже че това е най-малкото рядкост
Самата гравюра е стандартна и не от най-качествените, било то от материала, било то от моите способности към този момент, било то от това което ще напиша по-надолу:
Оказа се че целия опит който имам до сега с оръжията, трябва да го увия в хартия и да го прибера в гардероба. Не ми вършеше работа.
Украсеното оръжие се гледа от натура в ръка. Украсата върху китарата трябва да се вижда от доста метри на сцената под прожекторите. Орнамента трябва да е едър, с широки странични бликове.
Заточих няколко щихела на 140 градуса и всъщтност с тях работех. Погледнат от пред, този инструмент изглежда ужасно
Отваряха широк страничен блик, но пък трудно се владееха като ширина на ряза. Можеби с опит това може да се подобри
И накрая две думи за неминуемата промяна на звука, защото без него всичко губи смисъл.
Оказа се че металния панел омекотява звука (аз лично очаквах обратното) и гаси известна част от вибрациите в средния спектър и леко отгоре.
Резултатът като саунд бе един много приятен, леко по-мек тембър.
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите